El sector dels mitjans de comunicació travessa una etapa marcada per reptes complexos i canvis estructurals. La creixent dependència de tercers per assolir audiències massives, la fragmentació de l’ecosistema mediàtic i la disrupció tecnològica de la intel·ligència artificial estan redefinint les bases del sector, obligant les empreses a replantejar els models de negoci i la sostenibilitat.

En aquest informe, elaborat per KPMG i en col·laboració amb Digital Journey, explorem les tendències clau que impactaran als mitjans de comunicació el 2025, oferint una visió sobre com afrontar-les de manera estratègica i sostenible.

Elements principals de l’informe:

  • Models de Negoci en Evolució
  • Impacte de la IA Generativa als Mitjans de Comunicació
  • Dependència de Tercers i Riscos Associats
  • Fragmentació i Competitivitat del Sector de mitjans
  • Impacte Regulatori a la Indústria mediàtica
  • Sostenibilitat i Responsabilitat Social
  • Tendències Emergents a Mitjans Audiovisuals i Podcasting

[Font: pàgina d’informació dKPMG. Veure enllaços]

(…)


Enllaços útils


Una última reflexió